Gucci Mémoire d'une Odeur

0 αξιολογήσεις
Gucci Mémoire d'une Odeur
Ο αρωματοποιός Alberto Morillas συνέθεσε το νέο unisex Gucci άρωμα, με την ονομασία MEMOIRE D'UNE ... Μάθετε περισσότερα

€ 81,95 (1)
€ 204,88 / 100ml

Στο πρόγραμμα πιστότητας Sephora, 1 € = 1 πόντος. Για κάθε 650 πόντους απολαύστε έκπτωση 15% στην επόμενη αγορά σας.

Ασφαλείς πληρωμές

  • visa
  • mastercard
482624
  • Λεπτομέρειες
    Ο αρωματοποιός Alberto Morillas συνέθεσε το νέο unisex Gucci άρωμα, με την ονομασία MEMOIRE D'UNE ODEUR που αντανακλά αναμνήσεις του παρελθόντος και πολύ νοσταλγικές στιγμές. Στο άνοιγμα της σύνθεσης, το Ρωμαϊκό χαμομήλι συνδυάζεται με το πικραμύγδαλο. Η καρδιά του αρώματος αναπτύσει το άρωμα του Iνδικού κοραλί γιασεμιού και των πετάλων γιασεμιών αγκαλιασμένων από μόσχο, που δίνει βάθος στη σύνθεση, ακολουθούμενη από ένα ακκόρντο από θερμό σανδαλόξυλο και τα αεράτα μέρη του κέδρου, εμπλουτισμένα με απαλότητα βανίλλιας.
    Δείτε περισσότερα

  • Συστατικά

  • Οσφρητικές νότες

  • Λεπτομέρειες
  • Συστατικά
  • Οσφρητικές νότες

Ο αρωματοποιός Alberto Morillas συνέθεσε το νέο unisex Gucci άρωμα, με την ονομασία MEMOIRE D'UNE ODEUR που αντανακλά αναμνήσεις του παρελθόντος και πολύ νοσταλγικές στιγμές. Στο άνοιγμα της σύνθεσης, το Ρωμαϊκό χαμομήλι συνδυάζεται με το πικραμύγδαλο. Η καρδιά του αρώματος αναπτύσει το άρωμα του Iνδικού κοραλί γιασεμιού και των πετάλων γιασεμιών αγκαλιασμένων από μόσχο, που δίνει βάθος στη σύνθεση, ακολουθούμενη από ένα ακκόρντο από θερμό σανδαλόξυλο και τα αεράτα μέρη του κέδρου, εμπλουτισμένα με απαλότητα βανίλλιας.

ALCOHOL DENAT., PARFUM/FRAGRANCE, AQUA/WATER/EAU, BENZYL SALICYLATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LINALOOL, BENZOPHENONE-3, ETHYLHEXYL SALICYLATE, GERANIOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, HEXYL CINNAMAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, EUGENOL, BHT.""

Αυτή η λίστα συστατικών μπορεί να τροποποιηθεί, συμβουλευτείτε τη συσκευασία του προϊόντος που αγοράσατε.

Roman Chamomile, Coral Jasmine, Cedarwood, Musks

Kριτικές πελατών

Όροι δημοσίευσης

Ο οίκος Gucci ιδρύθηκε στη Φλωρεντία το 1921 και αποτελεί ένα από τα πιο πολυτελή brands παγκοσμίως. Το DNA του οίκου ταυτίζεται με τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την Ιταλική χειροτεχνία. Ωστόσο, σήμερα οι συλλογές αρωμάτων συνδέονται με νέες αξίες, όπως αυτή της συμμετοχικότητας.