Κατάργηση

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ 1€ αγοράς = 1 πόντος 

WHITE
1-149 πόντοι
BLACK
150-1499 πόντοι
GOLD
1500+ πόντοι
WELCOME ΔΩΡΟ

*Στην επόμενη αγορά σας,σε οποιοδήποτε κατάστημα
μετά την εγγραφή

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΔΩΡΟ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ +
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ Με αγορές
> 40€ και άνω
στο Sephora.gr
Με αγορές
>40€ και άνω
στο Sephora.gr
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ EVENTS
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ!


ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ SEPHORA;

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι εγγραφής στο πρόγραμμα επιβράβευσης Sephora!


- Απευθείας στο καλάθι όταν κάνετε μια παραγγελία στο sephora.gr ή μέσω του Sephora APP.

- Στον λογαριασμό σας μετά την πρώτη παραγγελία, στην ενότητα "Πρόγραμμα Επιβράβευσης".

- Σε όλα μας τα καταστήματα Sephora, κατά τη διάρκεια μιας αγοράς.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ SEPHORA;

Με την κάρτα Sephora, απολαμβάνετε μοναδικά προνόμια!

Ανάλογα με τις αγορές που πραγματοποιούνται στα Sephora, το πρόγραμμα σας επιτρέπει να συγκεντρώνετε πόντους (1€ αγοράς = 1 πόντος) και σας δίνει πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και προνόμια.

Όταν φτάνετε τους 150 πόντους (1 € αγορών = 1 πόντος), θα λαμβάνετε ένα εκπτωτικό κουπόνι 15% για να το εξαργυρώσετε στην επόμενη αγορά σας.


ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΩΡΟ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ.



Μπορείτε να αναβαθμιστείτε σε Black Member μόλις συμπληρώσετε 150 πόντους και στη συνέχεια σε Gold Member μόλις συμπληρώσετε 1500 πόντους. 

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΩΝ ΠΟΝΤΩΝ ΜΟΥ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?

Μην ανησυχείτε!


Εάν κάνατε μια αγορά στο κατάστημα, μπορεί να χρειαστούν έως και 72 ώρες για να ενημερωθεί το υπόλοιπο των πόντων.


Εάν κάνατε μια παραγγελία online, οι πόντοι σας θα ενημερωθούν κατά την παράδοση της παραγγελίας.


Μην ξεχνάτε να δίνεται την κάρτα σας Sephora όταν πηγαίνετε στο ταμείο. Για τις online παραγγελίες, βεβαιωθείτε ότι έχετε πληκτρολογήσει σωστά τον αριθμό της κάρτας επιβράβευσής σας στον Sephora λογαριασμό σας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΩΝ ΠΟΝΤΩΝ ΜΟΥ;

Μόλις συνδεθείτε, μπορείτε να βρείτε το υπόλοιπο των πόντων επιβράβευσης Sephora στο προφίλ του λογαριασμού σας στην ενότητα "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ", στο site ή στο APP. Επίσης, για τυχόν απορίες ή επιπλέον πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελάτών στο: 2111000800 ή μέσω email στο estoregr@sephora.gr

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ SEPHORA;

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να αλλάξετε τα προσωπικά στοιχεία της κάρτας σας:

-Εάν έχετε ήδη λογαριασμό στο sephora.gr μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα «Πρόγραμμα Eπιβράβευσης» . Βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός τηλεφώνου και η διεύθυνση email σας είναι σωστά για να λαμβάνετε όλες τις προσφορές.


-Εάν δεν έχετε λογαριασμό στο sephora.gr, πατήστε το κουμπί «Δημιουργία Λογαριασμού» και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Έχω μια κάρτα πιστότητας Sephora«. Στο πεδίο που θα εμφανιστεί εισάγετε τον αριθμό της κάρτας σας.

Έτσι, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αλλάξετε τα προσωπικά σας στοιχεία στον νέο σας λογαριασμό, στις "Ρυθμίσεις του λογαριασμού μου".