*Καθυστερήσεις παραγγελιών εξαρτώνται από τις ώρες και τις εργάσιμες ημέρες του επιλεγμένου καταστήματος. Τα Sephora δεν μπορούν να δεσμευτούν ότι θα εκτελέσουν παραγγελίες που έγιναν 2 ώρες πριν από το κλείσιμο του επιλεγμένου καταστήματος.
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη για όλα τα καταστήματα Sephora της Ελλάδας.
*Η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη στο Sephora APP.
1. Προσθέστε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε στο καλάθι σας
2. Πηγαίνετε στο καλάθι σας και κάντε κλικ στο "ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ"
3. Κάτω από την ενότητα ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ επιλέξτε «Παραλαβή από κατάστημα»
4. Μπορείτε είτε να ενεργοποιήσετε το χάρτη είτε να εισαγάγετε μια τοποθεσία
5. Επιλέξτε το κατάστημα Sephora της επιλογής σας από τη λίστα με τα διαθέσιμα καταστήματα
6. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής σας και πληρώστε online
7. Θα λάβετε ειδοποίηση μέσω email ή/και SMS όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή
8. Φέρτε την ταυτότητά σας στο κατάστημα και τον αριθμό παραγγελίας σας για να παραλάβετε την παραγγελία σας
Για τις Click & Collect παραγγελίες δεν θα μπορείτε να λάβετε δείγματα κατά την ολοκλήρωση αγοράς σας και τα δώρα με τις αγορές σας δεν θα είναι διαθέσιμα για Click & Collect παραγγελίες. Οι Click & Collect παραγγελίες θα λαμβάνουν δείγματα και δώρα ανάλογα με τη διαθεσιμότητά τους στο κατάστημα, παρακαλούμε ρωτήστε τον Σύμβουλο ομορφιάς κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Επιστροφές για παραγγελίες Click & Collect μπορούν να γίνουν μόνο στα φυσικά καταστήματα Sephora εντός 30 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Παρακαλούμε να έχετε μαζί σας την απόδειξη.
Η πληρωμή για την Click & Collect παραγγελία πραγματοποιείται ηλεκτρονικά στο sephora.gr μόνο με κάρτα ή paypal κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Δεν είναι εφικτή η πληρωμή στο κατάστημα για τέτοιου είδους παραγγελίες.
Το κατάστημα θα κρατήσει την παραγγελία σας Click & Collect έως και 7 ημέρες. Μετά το πέρας των 7 ημερών θα προχωρήσουμε στην ακύρωση και την επιστροφή χρημάτων εάν δεν παραλάβατε την παραγγελία σας
Δεν μπορούμε να επεκτείνουμε το χρονικό περιθώριο για τη παραλαβή της παραγγελίας. Εάν δεν καταφέρετε να παραλάβετε την παραγγελία σας μέχρι το τέλος της 7ης ημέρας από την προετοιμασία της από το κατάστημα, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί και θα επιστραφούν τα χρήματα. Μπορείτε να κάνετε άλλη παραγγελία online ή να επισκεφτείτε το κατάστημα.
Θα λάβετε μια ειδοποίηση μέσω email ή/και SMS όταν τα προϊόντα σας είναι έτοιμα για παραλαβή, συνήθως εντός δύο ωρών κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος Click & Collect. Αυτό μπορεί να διαρκέσει περισσότερο σε περιόδους αιχμής, όπως οι εκπτώσεις και η περίοδος των διακοπών. Εάν η παραγγελία γίνει τις δύο τελευταίες ώρες από το κλείσιμο του καταστήματος, τότε η παραγγελία Click & Collect θα είναι συνήθως έτοιμη για παραλαβή την επόμενη ημέρα.
Οι click and collect παραγγελίες δεν θα έχουν κάρτα αλλαγής θα πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία με το αντίστοιχο κατάστημα για να σας βγάλουν κάρτες αλλαγής για δώρα
Θα ενημερωθείτε μέσω email για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μόλις το κατάστημα επεξεργαστεί την παραγγελία σας. Εάν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο η παραγγελία θα προσαρμοστεί αναλόγως.
Εάν στο checkout επιλέξετε NAI στην επιλογή «Συμφωνώ να λάβω μια μερική παραγγελία εάν ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο αυτήν τη στιγμή” τότε το κατάστημα θα προχωρήσει στην ετοιμασία της παραγγελίας ακόμα και εάν δεν είναι όλα τα προϊόντα διαθέσιμα. Το καλάθι σας και η χρέωση θα προσαρμοστεί αναλόγως.